[voikko] Voikko 5 vuotta

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Thu Aug 18 20:43:06 EEST 2011

Harri Pitkänen kirjoitti 13.8.2011 klo 11.05:

> Voikon version 1.0 julkaisusta tulee tänään kuluneeksi tasan viisi
> vuotta.

> Suuret kiitokset kaikille, jotka ovat olleet mukana Voikon
> kehityksessä ja jakelussa, jotkut koko tämän viiden vuoden ajan. Itse
> ainakin olen tuloksiin varsin tyytyväinen.

Oho! Noinko kauan siitä jo on? Kiitos, Harri, tämän projektin
luotsaamisesta ja aktiivisesta ylläpidosta. Minä olen Voikkoon erittäin
tyytyväinen. Eniten minua kiinnostaa oikoluvun laatu, mutta mukavaa oli
koodata Common Lisp -rajapintaa. Pitänee joskus vielä täydentää sitä.

Käytän Voikkoa enimmäkseen Emacsin, wcheck-moden [1] ja Enchantin
kautta. Eniten se oikolukee sähköpostejani ja uutisryhmäviestejäni mutta
jonkin verran myös sekalaisia työhön liittyviä muistiinpanoja ja
Lisp-ohjelmieni funktioiden dokumentteja.

Haluaisivatko muutkin kertoa lyhyesti, millä tavalla te Voikkoa käytätte
ja millaisia tekstejä se tarkistaa? Ihan nyt vain rajapyykin
saavuttamisen kunniaksi. :-)