[voikko] Lähdekoodien siirto git-versionhallintaan

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Jun 27 16:45:25 EEST 2012

On Wednesday 27 June 2012, Teemu Likonen wrote:
> Touhuan ja hääräilen satunnaisesti Suomi-malagan ja Libvoikon Common
> Lisp -rajapinnan kanssa, joten mielelläni otan commit-oikeudet ja teen
> muutokset tuonne suoraan. Minulla on tunnus GitHubissa:
> <https://github.com/tlikonen>.

Lisäsin "Core developers"-ryhmän ja laitoin meidät molemmat sinne. Mutta
lopulta päädyin laittamaan sinut myös organisaation Owners-ryhmään. Sinulla
näyttäisi olevan niin pitkä kokemus GitHubin käytöstä, että voit mielestäni
korjailla itse mahdolliset väärin olevat oikeudet, lisätä repositoryjä tai
tehdä muitakin muutoksia, jos tulee tarvetta enkä itse ehdi tai osaa jotain
korjata.