[voikko] Joukahaisen erisnimipolitiikka

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Mar 29 18:52:06 EEST 2021

Hei!

Tuo voi tehdä asiasta vaikeampaa. Pelkäänpä, että kahden sanaston
käyttäminen on toistaiseksi ainoa kunnollinen ratkaisu. Monet erisnimet
eivät sovellu oikolukusanastoon. Jos jossain vaiheessa vielä päivitämme
VFST-sanaston formaattia, niin yksi toivotuimmista ominaisuuksista olisi
mahdollisuus sisällyttää sanastoon sanoja, joita ei huomioida oikoluvussa.
Tämä mahdollistaisi yhden sanaston käytön tässäkin, mutta siihen saakka on
varmaankin pakko pärjätä kahdella.

Harri

ma 29. maalisk. 2021 klo 18.37 Hannu Väisänen via voikko <