[hunspell-fi-devel] Pieniä sanaston puutteita

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sat Jul 29 10:50:21 EEST 2006

On Saturday 29 July 2006 09:15, Teemu Likonen wrote:
> Lueskelin tietosuojavaltuutetun toimiston ohjetta¹ sekä Digitoday-lehden
> Tekijänoikeuslaki-blogia² ja laitoin ne samalla Voikon läpi.
> Tunnistamattomia sanoja alla, Tmispellin antamien ehdotusten kanssa.
>
> 1. http://www.tietosuoja.fi/33490.htm
> 2. http://blogit.digitoday.fi/tekijanoikeus/?p=332
>

> & myyntitarkoitus 3 0: myynti tarkoitus, myynitarkoitus, myyntikartoitus

Lisäilen ja korjailen näitä vielä. Yhdyssanoissa ongelmana näkyvät taas olevan
nuo johdetut nimisanat. Tämä ongelma on itse asiassa pahentunut, koska Hannu
(täysin oikein) poisti Suomi-malagan beta-versioista turhia nimisanoja jotka
jo osataan johtaa suoraan teonsanoista. Minä taas kopioin nuo muutokset
SVN:ään ajattelematta tätä yhdyssana-asiaa ollenkaan.